Walka ze skórką pomarańczową, czyli dieta antcellulitowa

Walka ze skórką pomarańczową, czyli dieta antcellulitowaZdecydowana większość kobiet, w mniejszym lub większym stopniu boryka się z problemem cellulitu w okolicach ud i pośladków. Często towarzyszy on zwłaszcza kobietom otyłym, bowiem cellulit to nic innego jak gromadzący się pod skórą tłuszcz i choć jego przyczyny mogą być różne, w dużym stopniu można go zredukować stosując odpowiednią dietę. Aby nieco zredukować jego widoczność, warto swoją dietę wzbogacić o produkty bogate w antyoksydanty, takie jak zieloną herbatę, pełne zboża, owoce czy warzywa. Niezbędne będą również produkty przyspieszające przemianę materii, które dodatkowo wspomagają usuwanie toksyn i nadmiaru wody z naszego organizmu. Zaliczyć do nich możemy pomidory, porzeczki, natkę pietruszki, ogórki czy truskawki. Dodatkowe wsparcie w walce z tym problemem da nam błonnik, który zmniejsza wchłanianie tłuszczu do organizmu, a tym samym jego odkładanie się w okolicy ud i pośladków, a produkty bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe dodatkowo przyspieszą spalanie tych zapasów tłuszczu, które już zdążyły się w naszym organizmie odłożyć. Te ostatnie znajdziemy między innymi w awokado, orzechach, olejach roślinnych oraz nasionach słonecznika czy siemienia lnianego. Warto jednak pamiętać, że aby wyeliminować cellulit raz na zawsze, nasza dieta powinna stale obfitować w powyższe produkty, a najlepiej być połączona z aktywnością fizyczną i ćwiczeniami tych partii naszego ciała, które zostały dotknięte cellulitem. Jedynie tak skoncentrowany i długotrwały atak na skórkę pomarańczową przyniesie nam pożądane efekty.