South Beach czyli dieta plaż południowych

W świecie, gdzie zdecydowana większość społeczeństwa marzy o tym, aby zrzucić kilka zbędnych kilogramów, każda skuteczna i przyjemna w stosowaniu dieta natychmiast zdobywa ogromną popularność. Tak właśnie było z dietą South Beach, w przypadku której już sama nazwa zachęca do spróbowania. Jest to dieta w przypadku której nie rezygnujemy z żadnych istotnych dla prawidłowej pracy naszego organizmu składników odżywczych, ale uczymy się jak oprzeć nasze menu na dobrych węglowodanach i tłuszczach, które korzystnie wpływają na nasze zdrowie. Dieta South Beach składa się z trzech głównych etapów, z których każdy rządzi się swoimi nieco odmiennymi prawami, jednak główne założenia tej diety to posiłki obfitujące w chude mięsa takie jak kurczak czy indyk oraz ryby, uzupełnione o ogromne ilości warzyw, a także jajka, ser, orzechy i inne źródła zdrowych tłuszczów. Każdy dzień tej diety składa się z minimum trzech, doskonale zbilansowanych posiłków, po których zjedzeniu z pewnością nie będziemy mieli uczucia niedosytu, a mimo to w ciągu pierwszych dwóch tygodni jej stosowania możemy schudnąć od 4 nawet do 6 kilogramów! Dieta ta nie zabrania nam również spożywania słodkich deserów czy innych przekąsek, oczywiście w rozsądnych ilościach i po upływie pierwszych dwóch tygodni, w trakcie których oprócz słodyczy i alkoholu musimy również wyeliminować z diety całkowicie pieczywo, ryż, ziemniaki, makarony, a nawet owoce, które choć zdrowe, stanowią bogate źródło cukrów prostych. South Beach to dieta przyjemna i smaczna, z pewnością warto jej się przyjrzeć bliżej!