Motywacja do ćwiczeń

Do ćwiczeń łatwo się zniechęcić. Co zrobić gdy nie mamy motywacji i nie potrafimy nic z tym zrobić? To proste! Po pierwsze wyznacz sobie konkretny cel, który chcesz osiągnąć. Będzie Ci łatwiej w chwili zwątpienia, gdy będziesz miała w głowie to czego pragniesz. Po drugie znajdź ćwiczenia, które sprawią Ci radość. Nie lubisz biegać, a kochasz jazdę na rowerze? Żaden problem. Nie musisz robić czegoś, co nie sprwaia Ci przyjemności. Po trzecie pomyśl, że robisz to dla siebie. Wyobraź sobie co pomyślą znajomi po tym jak zobaczą ile zrzuciłaś na wadzę. Zapewne będą podziwiać Twoją postawę i chęci do działania. Staniesz się bardziej atrakcyjna. Po czwrte patrz na innych, przeglądaj blogi, czytaj historie ludzi, którym udało się odmienić własne życie i schudnąć. Dzięki temu uświadomisz sobie, że Ty także możesz osiągnąć to, czego pragniesz. Rób sobie zdjęcia, oglądaj postępy, zapisuj wyniki to zmotywuje Cię do dalszej pracy. Jeśli lubisz przebywać z ludźmi, możesz znaleźć sobie kogoś, z kim będziesz ćwiczyć albo po prostu zapisać się do klubu fitness, gdzie na pewno nie będziesz sama. Trudniej Ci będzie także zrezygnować, gdyż będziesz wiedziała, że ktoś na Ciebie liczy i czeka, aż się pojawisz. Pamiętaj także o tym, że ćwiczenia poprawiają samopoczucie oraz pomagają w odstresowaniu się. Po ciężkim dniu warto w ten sposób odpocząć. Ćwiczenia to czas tylko dla Ciebie, nie musisz uganiać się za milionem spraw, które na co dzień zaprzątają Ci głowę. Nikt nie będzie Ci przeszkadzał.