Jak schudnąć bez wysiłku

Każdy z nas, kto boryka się z kilkoma zbędnymi fałdkami marzy o tym, aby pozbyć się ich bez większego wysiłku. I choć eksperci twierdzą, że nie jest to możliwe, wprowadzenie w życie poniższych wskazówek z pewnością ułatwi nam osiągnięcie wymarzonej wagi, a nie wymaga od nas wyrzeczeń i wielkich zmian. Niektóre z tych rad z pewnością wydają nam się oczywiste, jednak dopiero ich faktyczne wprowadzenie w życie pozwoli nam uzyskać oczekiwane efekty. Nasze odchudzanie zacznijmy od zmiany ilości spożywanych posiłków – jedzmy częściej, ale mniejsze porcje, najlepiej co 3-4 godziny, tak aby nie dopadł nas głód, który często powoduje że sięgamy po niezdrowe przekąski. Niepodjadanie pomiędzy posiłkami to właśnie kolejna wskazówka, którą warto wprowadzić w życie. Chcąc schudnąć, w każdym posiłku starajmy się zawierać warzywa i owoce, najlepiej w jak największej ilości, gdyż są one wspaniałym źródłem witamin i mikroelementów, a także błonnika który da nam uczucie sytości na wiele godzin. Produkty mączne zastąpmy wyrobami pełnoziarnistymi, które obecnie już bez problemu znajdziemy w każdym sklepie, a owocowe, często dodatkowo słodzone soki – wodą mineralną, której pijmy jak najwięcej – minimum półtora litra dziennie. Co ważne, zmieniając swoje nawyki i chcąc schudnąć nie musimy od razu rezygnować ze słodyczy, ale zamiast podjadać je kiedy dopada nas głód, jedzmy je w formie deseru, po skończonym posiłku, kiedy z pewnością wystarczą nam 2-3 kostki czekolady, a nie od razu cała tabliczka. Te drobne tricki wprowadzone w nasze życie i przestrzegane już w ciągu kilku najbliższych tygodni przyniosą pierwsze rezultaty.